Cum comand ?
Livrăm în toată țara prin DPD Curier, oriunde.
NU SE PERCEPE TAXA DE KM EXTERIORI, indiferent de localitatea de destinatie.
ATENTIE! Nu se mai accepta modificarea unei comenzi! Puteti cere anularea comenzii si sa reveniti cu o noua comanda.
Pentru comenzile achitate cu cardul online si anulate, putem cere cheltuielile cu comisionul perceput de firma care opereaza plata cu cardul.
Creare cont:
- crearea unui cont trebuie parcurs doar o singură dată
- completaţi-vă datele personale în formularul din panoul de administrare
- odată ce contul tău devine activ poţi achiziţiona produse doar folosind căsuţa Login: (unde trebuie completate în ordinea care urmează: adresa de e-mail şi parola)
- in cazul in care nu doriti sa va creati cont, va rugam sa trimiteti lista de produse dorite pe adresa de email: info@plant-shop.ro, pe Whatsapp sau telefonic la 0756025770 .
Alege produsele:
- pentru a identifica un produs, poţi parcurge categoriile din stânga paginii sau poţi folosi căsuţa de căutare din partea superioară a acesteia
- ai identificat produsul dorit? verifică dacă produsul este pe stoc, chiar deasupra butonului Pune în coş
- alege numărul de bucăţi şi apasă butonul Pune în coş!
- în cazul în care ai pus unul sau mai multe produse în coş din greşeală sau vrei să renunţi la careva dintre ele, o poţi face în colţul din dreapta sus, apăsând pe butonul în formă de tomberon din dreptul produsului la care vrei să renunţi
- dacă ai pus tot ce îţi doreşti în coş, mergi mai departe apăsând butonul Finalizare în dreapta sus
Stabileşte ultimele detalii:
- în acest ultim pas stabileşti modalitatea de plată:
- ramburs (plata la livrare),
- depunere numerar (plata la bancă prin depunere de numerar în contul nostru), sau prin
- iPay (pt deţinătorii de carduri Visa Classic, Visa Electron şi Mastercard, inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
- şi tipul de livrare:
- prin DPD Curier.
- Se poate alege orice alt curier, care efectueaza ridicari si livrari de colete in Romania, in acest caz. taxele de expediere si ramburs(daca este cazul) sunt suportate de client.
Primesti confirmarea comenzii:
- in cateva minute de la comanda ferma, vei primii confirmarea prin mail
Livrarea?
- prin serviciile DPD Curier.
- costul livrării cu ramburs pentru comenzi mai mici de <399 RON, este calculata automat si va fi afisata in cos. Taxele de expediere se achita de cumpărător. Taxa de livrare este fixa de: 22 lei.
- la comenzi cu valoarea peste >399 RON, costul transportului este suportat de plant-shop.ro.
- expedierile se fac de luni până vineri.
- după expedierea comenzii, veți primii un SMS automat de la noi.
- pe mail veți primii înștiințare cu date importante, nr AWB, nr de colete si suma ramburs.
Cum plătesc?
Plata la livrare:
- prin serviciul ramburs al firmei de curierat ales, la primirea coletului
Plata cu cardul prin Plati.Online:
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic sau Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stocheaza datele confidențiale ale cardului dvs., ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Transfer bancar sau OP:
- prin virament bancar, cu Ordin de plată sau prin depunere numerar în contul nostru.
Banca Transilvania Săcele
IBAN: RO60BTRLRONCRT0CJ2976901
Când primesc comanda?
Valabil in perioada aprilie - octombrie. In restul anului va contactam pentru a stabilii detaliile livrarii.
- În maxim 10 zile (noi expediem coletele în maxim 72 de ore, cele 10 zile se referă şi la perioada livrării de către curierul ales)
- cel mai rapid prin curierat, unde poate scade timpul de expediere şi sub 24 de ore.
Cum urmăresc starea unei comenzi?
- apasă butonul comenzile mele, care se află în stânga sus, buton ce este activ doar dacă eşti înregistrat
- sau ne poţi contacta la tel.: 0371 230 337
- în cazul în care livrăm produsele, veţi primi o înştiinţare prin SMS si prin mail, în ziua livrării
- pt livrările prin curierat rapid, trimitem şi nr. de AWB, cu care puteţi urmării coletul.
Ne poţi scrie la adresa: info@plant-shop.ro ,
sau tel: 0371 230 337
Primim comenzi şi pe mail sau telefon(de multe ori este mult mai rapid aşa).
Vă mulţumim,
Echipa plant-shop.ro